Efektywność osobista Menedżera Sprzedaży

Data wydarzenia: 6 kwietnia 2018

Miejsce: Warszawa

Winning Sales Management

 

Dla kogo?

Dla menedżerów, którzy pracują w zespołach i samodzielnie, którzy obsługują klientów wewnętrznych i zewnętrznych, którzy chcą pracować zgodnie z priorytetami, lepiej komunikować się, i efektywniej zarządzać pracą własną i handlowców.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest poprawienie umiejętności pracy zgodnie z priorytetami, umiejętności asertywnej komunikacji uczestników, a co za tym idzie podniesienie jakości współpracy, zwiększenie efektywności zarządzania pracą własną i handlowców.

 

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Dobrze formułować cele
  • Zarządzać priorytetami i planować pracę
  • Stosować zasady zarządzania czasem
  • Z problemów czynić okazje do tworzenia projektów rozwiązań
  • Asertywnie przeciwstawiać się próbom manipulacji

 

Ramowy program szkolenia

 

Wyznaczanie celów własnych i handlowców

  • Dobrze sformułowany cel
  • Sposoby ustalania celów
  • Motywacja ukryta w celu
  • Cele a zadania
  • Kryteria rozliczenia z zadań

Zarządzanie priorytetami w Sprzedaży

  • Ustalanie priorytetów – zasady
  • Umiejętność stawiania priorytetów – ważność a pilność zadań
  • Matryca Eisenhowera
  • Analiza zadań pod kątem priorytetów i organizacji

Planowanie pracy własnej i handlowców

  • Sprawna organizacja dnia pracy – wskazówki praktyczne
  • Rytm aktywności
  • Plan dnia
  • Warunki skutecznego działania – nawyki i postawy

Organizacja czasu pracy

  • Czynniki wyznaczające dobrą organizację czasu i pracy
  • Zasady zarządzania czasem
  • Gospodarowanie czasem, czyli eliminowanie tzw. złodziei czasu
  • Efektywność a koszty pracy – odpowiednia postawa i nawyki
  • Jak odmawiać podejmowania zadań przekraczających kompetencje i możliwości osoby

Rozwiązywanie problemów

  • Jak z problemu uczynić okazję do stworzenia projektów rozwiązań – przełamywanie barier na poziomie emocji osoby i w myśleniu
  • Przeformułowanie problemu
  • Procedura kreatywnego rozwiązywania problemów: jak określać problem i jak znajdować rozwiązania, generować pomysły
  • Kroki potrzebne w rozwiązywaniu problemu

Asertywna komunikacja menedżera

  • Zasady komunikacji dla menedżerów
  • Łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny, odmowa
  • Reagowanie na krytykę i oceny, na zastrzeżenia i wątpliwości
  • Gry i manipulacje innych osób
  • Rola asertywności (pewności siebie) w rozmowie

 

Trener prowadzący: Krzysztof Groszyk

Cena: 690 pln netto

Cena w pakiecie 4 warsztatów: 2 000 pln netto

 

Zapisz się